Verzending & retourneren

Hieronder vindt u informatie betreffende ruilen, betalen, levertijden en de klachtenprocedure. Mocht uw vraag niet beantwoord worden, of wilt u informatie over een product, neem dan contact op.

 

Levertijden

Wijnkoperij Hosman Frères verkoopt in haar webshop dezelfde wijnen en bijbehorende producten als in de winkel. Dit betekent dat in principe alle wijnen en producten die op de website staan op voorraad zijn. Leveringen worden normaal gesproken binnen twee werkdagen uitgeleverd. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn zullen wij altijd contact met u opnemen om de levering af te stemmen.

 

Verzendkosten

Bestellingen vanaf €50,00 worden gratis bezorgd in Nederland.  Bij een bestelling daaronder wordt €7,50 in rekening gebracht. U kunt er ook voor kiezen uw bestelling gratis af te halen in onze wijnhal in Vlaardingen. Ook verzending naar het buitenland is mogelijk. Hiervoor gelden andere voorwaarden. Neem contact met ons op om deze verzendkosten op te vragen. 

 

Retourneren

Retourneren kan bij Wijnkoperij Hosman Frères op twee manieren. U kunt contact met ons opnemen om een retourafspraak in te plannen of u kunt retourneren in onze wijnhal in Vlaardingen. Het aankoopbedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen naar u retour gestort. 

 

Betaalmogelijkheden

U kunt bij ons betalen per iDEAL, met creditcard of via PayPal. Indien u een factuur wenst van uw bestelling kunt u contact met ons opnemen.

 

Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over een product, service, levering of overige zaken kunt u contact opnemen met Wijnkoperij Hosman Frères middels e-mail, brief of telefoon. U ontvangt van ons zo snel mogelijk, uiterlijk binnen drie werkdagen, een bevestiging van uw klacht en binnen uiterlijk zeven dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.