Persbericht Wijnkoperij Hosman Freres verhuist naar het centrum van Vlaardingen

1 Reactie

Persbericht Wijnkoperij Hosman Freres verhuist naar het centrum van Vlaardingen

Beste wijnliefhebbers,

Wijnkoperij Hosman Frères is in omgeving Vlaardingen een waar begrip. De wijnhandel werd in 1896 opgericht door Bartholomeus Hosman te Schiedam en is sindsdien van vader op zoon voortgezet. De derde generatie en huidige eigenaar Fons Hosman heeft inmiddels de respectabele leeftijd van 81 jaar bereikt, tijd voor de volgende generatie.

Wijnkoperij Hosman Frères zal worden voortgezet door nieuwe eigenaren op de nieuwe locatie in Vlaardingen. Marquerite Warbie en Peter van Veelen, eigenaren van Slijterij Marquerite Winery, gevestigd te Hoogvliet, zullen het bedrijf op hun eigen enthousiaste en passievolle wijze voortzetten.

Het huidige historische pand krijgt een andere bestemming, het pand aan het Veerplein 6 te Vlaardingen wordt het nieuwe adres van Hosman Frères, waar omstreeks 1 september de deuren zullen opengaan.

Op de nieuwe locatie vindt u een prachtige collectie wijnen die al jaren door Hosman Frères gevoerd wordt. Een zeer groot assortiment gedistilleerd wordt aan het assortiment toegevoegd. Er komt een sfeervolle proefruimte, waar proeverijen georganiseerd worden en verrassende nieuwe evenementen.

Dit alles wordt gerealiseerd met een super gemotiveerd passievol team. De service en kwaliteit blijft van het hoogste niveau.

Marquerite Warbie: ”Peter en ik willen graag groeien in onze passie en hoe beter kan dat door het prachtige bedrijf Hosman Frères, wat al jaren een begrip is in Vlaardingen, voort te zetten. We begrijpen dat het voor veel klanten een grote verandering is, zeker ook de locatie. Maar: ‘niets blijft zoals het is’ en wij gaan ervoor zorgen dat u met veel plezier samen met ons van heerlijke wijnen en
mooi gedistilleerd kunt blijven genieten”.

1 Reactie

Bram en Wil Sluijter

augustus 15, 2018

Beste Marquerite en Peter ,heb net gelezen dat jullie in Vlaardingen binnenkort de wijnkoperij gaan openen,alvast gefeliciteerd en we komen snel langs.

Groet,
Bram en Wil de oude / nieuwe buren.

Plaats uw reactie